Advertisement

Sun the Phoenix & Matthew Krivanek | Alina Baraz & Galimatias - Unfold | Brazilian Zouk Dance

Sun the Phoenix & Matthew Krivanek | Alina Baraz & Galimatias - Unfold | Brazilian Zouk Dance Sun the Phoenix & Matthew Krivanek | Brazilian Zouk Dance at Zouk Atlanta
Alina Baraz & Galimatias - Unfold
🔶LEARN about dance classes at

🔶SUBSCRIBE at

🔶FOLLOW us on Instagram:

🔶FOLLOW us on Twitter

🔶LIKE us on Facebook



----- MORE VIDEOS ----



"OTW"

"Location"

"Despacito"

"Ride"

"It won't stop"

"Let me love you"

"Don't let me down"

_______________________________________________________________

The Zouk Atlanta YouTube Channel showcases creative arts, great music, and movement artists from around the world. This channel features dance demonstrations, dance performances, dance couples, dance improvisations, dance choreography, new music, and more.



Bachata Sensual

Brazilian Zouk

Kizomba

Ballet

Yoga

Ballroom Dance

Contemporary Dance

Modern Dance

Salsa Dancing

Hip-Hop Dance

East Coast Swing Dancing

West Coast Swing Dancing

Breakdancing

Tango Dancing

Waltz

Samba de Gafieira

Rumba

AcroYoga





We’ve traveled internationally to London, Los Angeles, Amsterdam, Atlanta, New York, Miami, Toronto, Seattle, Boston, Washington D.C., Australia, New Zealand, and more places.



Connect with us:















Contact us about video production or dance classes.





Em português



O Zouk Atlanta YouTube Channel apresenta artes criativas e artistas de movimento de todo o mundo. Este canal apresenta demonstrações de dança, performances de dança, improvisações de dança, coreografia de dança e muito mais.



Zouk Brasileiro

Balé

Ioga

Dança de salão

Dança contemporânea

Sensual Bachata

Dança moderna

Dança da salsa

Dança de hip hop

Dança do balanço da costa do leste

Dança do balanço da costa oeste

Kizomba

Breakdance

Dança de tango

Valsa

Samba de Gafieira

Rumba

AcroYoga

Lyrics:
Unfold
Alina Baraz, Galimatias
Cover my thoughts in gold
I'm your flower, watch me unfold
My vulnerability, letting you consume me
The parts of me that eyes can't see
The glowing underneath
Picking off the petals
I'll let you if you're gentle
Hey, watch me unfold
Watch me unfold
Watch me unfold
Hey, watch me unfold
Watch me unfold
Watch me
Hey, he says that I'm glowing
Hey, He says that I'm glowing
This kind of love we can't control
The art of touch, I am covered in gold
I know that you feel me now
No I'm never going down
The parts of me buried underneath
The glowing, don you see?
I know that you feel me now
No I'm never going down
Hey
Hey
Hey, watch me unfold
Watch me unfold
Watch me unfold
Hey, watch me unfold
Watch me unfold
Watch me
Hey, he says that I'm glowing
Hey, He says that I'm glowing
The kind of love we can't control
The kind of love we can't control
The kind of love we can't control
The kind of love we can't control
The kind of love we can't control
This kind of love we can't control
Love, love
We can't control
The kind of love
We can't control
This kind of love we can't control
The love we can't control
Source: LyricFind
Songwriters: Alina Baraz
Unfold lyrics © Warner Chappell Music, Inc

#AlinaBaraz #Galimatias #sunthephoenix #matthew #brazilianzouk #zoukatlanta #zoukdance #atlanta #georgia

नृत्य नाच dança bailar dançando dançante baile salsa zouk bachata kizomba,bachata sensual,sensual bachata,urban kizomba,bachata fusion,choreography,matt steffanina,cornel and rithika,Alina Baraz & Galimatias,brazilian zouk dance,zouk dance,zouk atlanta,sun the phoenix,matthew krivanek,decatur,atlanta dance classes,zouk atlanta dance classes,ballroom dance,how to dance,meditation,interfusion dance festival,couple dance,intimacy,slow dance,improvisation,

Post a Comment

0 Comments