Advertisement

KURTADAM LEON için 135 TL Verdim! #LazBunuYap Brawl Stars

KURTADAM LEON için 135 TL Verdim! #LazBunuYap Brawl Stars ÇEKİLİŞE KATILMAK İÇİN:
1) İnstagramdan takip etmen
2) Bu akşam 5teki Facebook canlı yayınımda bulunman gerekiyor.



Her gün 17:00da Facebook Sayfamda Canlı Yayındayım :

İnstagram :
Discord Sunucum :
Twitter:
Reklam ve İşbirliği İçin : ali.kaydet1@gmail.com

OYUN SATIN AL :

Ben Ali. 4 senedir youtube üzerinde video çekmekteyim. Video çekerken eğlenmeyi ve eğlenirken eğlendirmeyi amaçlıyorum. Kanalıma abone olan her takipçilerime binlerce kere teşekkür ediyorum. Bu emeğin karşılığını verir Laz Ali tayfası :) Umarım videodan keyif almışsınızdır. İyi eğlenceler :) ABONE OLMAYI UNUTMA :)

brawl stars,laz oyun oynay,laz ali,laz,crow,spike,leon,efsanevi,legendary,mega,mega kutu,ücretsiz,büyük kutu,mobil,mobile,game,oyun,supercell,max,yıldız gücü,star power,star points,yıldız puanı,kupa,altın,elmas,gem,taş,brawl stars hile,brawl stars hack,bug,gizemli,destansı,karakter,yeni,savaşçı,brawler,güncelleme,emz,brawl stars emz,brawl stars update,max emz,emz yıldız gücü,10.seviye emz,kurt adam leon,leon skin,yeni sakin,new skins,sandy,

Post a Comment

0 Comments