Advertisement

BLEKA håret med C-vitamin?! - LISETTE TESTAR

BLEKA håret med C-vitamin?! - LISETTE TESTAR Hallå eller!
Kan man verkligen bleka håret med hjälp av c-vitamin?? Det ska jag ta reda på i den här videon. Vissa säger att det är effektivt, andra säger att det är bluff men också skadligt för håret.
Låt oss se

MIN MERCH (asnajsa tröjor och sånt):

Instagram:
Mail: lisette.alfredsson@hotmail.com

Vem är jag?
☮Lisette Alfredsson
☮Utbildad makeupartist
☮Göteborgare boende i Stockholm
☮Cruelty-free beauty!
☮Född 1988
☮Feminist javisst
☮Vegetarian (lakto/ovo)
☮Målar gärna
☮Skriver gärna musik (men inte lika mycket som förr)
☮Hippie i hjärtat

Om du vill skicka brev till lilla mig:

Lisette Alfredsson
United Screens AB
Katarinavägen 15
116 45 Stockholm

♡DRAW MY LIFE:
♡10 ÅR MED PANIKÅNGEST:

♬Musiken kommer från www.epidemicsound.com
☼Min studiolampa har jag köpt på
☀Kamera: Canon EOS 700D & en liten GoPro
✂Redigerar i Final Cut Pro X

Oavsett eventuella produkter i videon så kommer alla åsikter personligen från mig och INTE från en tredje part!

makeup,smink,sminka,beauty,svenska,sverige,göteborg,göteborska,vlogg,smink tutorial,konst,måla,skapa,pyssla,panikångest,ångest,psykisk ohälsa,lisset,lizette,lizet,liset,lissette,lisett,foundation,puder,eyeliner,läppstift,läppenna,halloween makeup,makeupartist,makeup artist,makeupstudion,GRWM,Storytime,Lisette Testar,upp till bevis,smink skola,sminkskola,

Post a Comment

0 Comments