Advertisement

FMM Mix en Match Cutter * TaartjevanTamara* Kip/Chick

FMM Mix en Match Cutter * TaartjevanTamara* Kip/Chick How To use FMM Mix'n match cutters.

In deze Video laat ik je zien hoe je een leeuw maakt met de FMM Mix'n match cutters, je kan er namelijk een hele hoop leuke dieren mee maken, dus dan ga ik deze testen of het mij bevalt.

En ik kan je zeggen: Wat een top Mix'n match cutter, ik raad die echt iedereen wel aan, je heb niet veel andere spullen bij nodig om iets leuks te maken, echt wel een aanrader voor iedereen die hem nog niet ontdekt heb.

Benodigheden:
FMM Mix'n match cutter
Rollingpen.
PME Modelling tools,Flower/Leaf & Scallop and Comb
Fondant (Orange of zalm, blauw, zwart en geel.)
Funcakes Muskaatzaad wit

Deze FMM mix'n match cutter is niet gesponsord of gratis gekregen, uiteraard heb ik deze zelf gekocht om mijn mening te delen met jullie en wat je er mee kan doen.

Heel erg veel plezier met kijken

♡ INSTAGRAM:

U P L O A D S C H E M A
Elke maandag om 12.00 uur staat er een nieuwe video online.

tools modellingtools kleuren fondant,tutorials,taart bakken,taart vullen,taart,tools,DIY,hoe maak ik,basic taart.,FMM Mix En MATCH,FMM,Mix en Match,PME Modeling tool,Rollingpen,KLeuren Fondant,Fondant,Funcakes,Dieren met de FMM,Mix en MAtch FMM dieren,Animals FMM,decoreren van taarten,taarten,1 uitsteker,

Post a Comment

0 Comments